torstai 29. maaliskuuta 2012

parempi unohtaa menneet, ja jatkaa elämää eteenpäin

Huoh, kumpa otsikko pitäiski paikkaansa. En enää kestä, välit menee koko ajan poikki kaikkien kans ja erosin just tänää. Ja yllätys yllätys, se oli jälleen kerran Valtterin äiti joka meidät erotti. Oikeestaan se oli täysin mun vika. Oonko joku vahinko? Miks musta tuntuu joka vitun päivä silt et oon maailman turhin ihminen ja oon joku virhe kaikille ja vahinko mun vanhemmille. Miks musta tuntuu siltä joka IKINEN päivä ? Kertokaa mulle, miks tunnen sillä tavalla. Oonko mä joku psykopaatti ku ajattelen joskus itsemurhaa ja viiltelen. Okei joo, en jaksa enää kirjottaa syön pääni mo.

1 kommentti:

  1. Millä tavalla eroominen oli sun syytäsi ? :o

    Mjut njoo, oletko kenties masentunut jos kerran viiltelet ja ajattelet itsemurhaa ?
    Kannattais käydä puhumas vaik terkkarilla jos on tollanen paha olo ): oon pahoillani et tunnet tolla tavalla, ei sun sellasta kuulu tuntee. Eikä oikeeestaan kenenkään muunkaan. Et ole psykopaatti :)

    Terv. Vakavasti masentunut tyttö joka miettii joka ikinen päivä itsemurhaa ja viiltelee paljon.
    http://ida-chan-girlwithbrokenhearts.blogspot.com/
    http://blueberry-lemonstrawberrybutter.blogspot.com/

    VastaaPoista