maanantai 2. huhtikuuta 2012

jos sä voisit tulla mun viereen vielä kerran takaisin, niin lupaan että kaikki olisi paremmin

Kumpa otsikko vois toteutua.... ja se ehkä toteutuuki. Huomen aamullla. Toivottavasti ! En jaksa ny kauheesti kirjottaa mut kerron vähä viikolopust. Eli lähin perjantain 30.3. riparille ja olin sitte koko viikonlopun siel. Ei oikee tapahtunu kummempii muutaku sunnuntaina oli aprilli päivä (kirjotetaanks se yhtee?) ja isoset teki meil pari aprilli pilaa :D oli laittanu kengät kuminauhoil kiii toisiinsa ja sit ku tultii aamupalalta nii kengät oli piilotettu johki naulakkoihi roikkuu, solmittuna jonku toisen kenkää :D että näin. (Y) ja sitte me tehtii isosille kans aprilli pila, me kostettii niille >:) tehtii vessapaperi hylsyst semmone paska pökäle xddd ja laitettii se jonku tyynylle niitte huoneesee :::DDD (ei ollu mun vaa pauliina idea) si ne vaa kilju siel ku meiä huone oli niitte huonee vieres ja kuulu sinne asti xd että semmonen viikoloppu. Sunnuntaina sit lähettii kotio päi sielt siin vähä enne 4 ja meninki sitte kylälle Janitan kans ja sit mentii lopult niil ja si menin siin joooskus 8 aikoihi kotii. Sit tänää on ollu muut iha normi päivä, mut en olis millää jaksanu men kouluu ku itkin koko edellis yön... En kerro miks, siihe liitty vaikka mitä. Esim. hajotin mun huonee ove; siihe tuli kauhee reikä ku paiskasin sen täysii auki. Suutuin äitille :DD Ja sit menin 10 kouluu vaik olis pitäny men 9 mut en jaksanu, ja päästii jo 1 ku opettajil oli joku vitu koulutus vaik normisti oltais päästy 3. Sit oon täs koko pvä ollu Jasul ja senkaa kylil ja tuli siin Ellun hiuksetki värjättyy. Si pyöräiltii Jasunkaa joku lenkki ja mentii niil ja mua tultii hakee siin 8 jälkee. Loppu ilta menny datailles ja syöde. Mut meen ny nukkuu ku ajatukset jälllee kerra iha sekasi.
Adios !
 

<ville kirjotti mun nimen venäjäks :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti