lauantai 7. huhtikuuta 2012

minu sõbrad

Tää postaus kertoo mun ystävistä, ja kavereista :) mun ystäväpiiriin ei kauheen montaa ihmistä kuulu, mut kavereihin sitte sitäki enemmä.



^Jasmin Elisabeth Viitanen 1
Me ollaan Jasun kans tunnettu jotai 5 vuotta ehkä, mut parhaita kavereita meistä tuli vasta viime syksynä. Tutustuttiin paremmin Ellunkautta. Meil on aika hauskaa yhdes, ja välil tulee jotai vastoin käymisii, mut me ei niist välitetä! Me pysytää ystävinä aina ♥




Elina Emilia Juulia Isomettä 1
Ellunkans me ollaan tunnettu koko ikä. Meil on puolvuotta ikäeroo, et Ellu on syntyny huhtikuus '98 ja mä syyskuus '97. Että siin ei oo ku joku puolvuotta vaa. Ja moni on luullu meit siskoksiks mooonta kertaa XD en ihmettele. Toisaalt :D Ei em nii samanäkösii ol mut kumminki. Ellunkans meil on myös aina hauskaa ja toivon et me tullaa olee ain parhait ystävii. ♥ nii ja Ellun äiti on mun kummitäti ja mun äiti Ellun xd kaikkiii kinosti.



Janita Parhiala 1
Janitan oon tuntenu kans aika kauan, jotai 6 vuotta. Tutustuttiin vissiinki ala-asteel mut paremmi netis (vissiin). En ees muista XD lol. JA nykyää me ollaa parhait kavereit ja vietetää aikaa yhes paljo. Enite ollaa ehk Janital ja pyöritää kylil ja ajellaaa jajaja tehää kaikkee kivaa ja juooooodddaan ja kaikkee sellasta (: Janita on mulle yks tärkeimmistä


 Heidi
Heidin oon tuntenoi noin 10-12 vuotta. Eli lähes koko ikäni. Tutustuttiin vekkulikerhos <3 ja siitä asti ollaan oltu kavereit ja tutustuttii uudellee tos 3-4 vuot sitte IRCis :D sitä enne ei olla oltu yhteyksis 5vuotee. Mut onneks sain tutustuu uudellee toho hönöö <3 ikävä on :c
Julia & Laura
Noi kummatki oon tuntenu ala-asteelt mut paremmi tutustuin kumpaanki ku ne tuli seiskal mun luokalle(:
Hyviä kavereita kummatki ♥ sori parempaa kuvaaa en löytäny :DDD
8F
Paras porukka!! Toivottavasti tää pysyy kasas vie tän seuraava vuode ja puol ! Ootte kaikki parhait ja teist en helposti luovuta (; !

täst on tääää mun perus kaveriporukka kenekaa vietän aikaa, pari puuttuu ja Nennaa ja Heidii en oo aikoihi nähny :s mut täs nää muut on ne joiden kans oon aika usein. huom! pari puuttuu ! (:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti