sunnuntai 20. toukokuuta 2012

vittuuntunut, teestentelijä/vihattu, tunteellinen ...


TUNTEELLINEN
(-) "Ei tää voi olla totta, itkettää taas."
(-) Minut saa helposti itkemään.
(-) Saatan ottaa asiat liian raskaasti.
(-) Itken heti, jos minulla on riitaa kumppanini kanssa.
(-) Läheiset ihmiset ovat minulle tärkeitä.
(-) Kerron usein muille, kuinka paljon heistä välitän.
(-) Tunnen ihmisiä kohtaan joskus pientä sääliä.
(-) Kirjoitan paljon tunteistani.
(-) Puhun paljon tunteistani.
= 9

KUUNTELIJA
(-) "Kyllä se varmaa siitä..."
(-) Kuuntelen mielummin kuin puhun.
(-) Minulle kerrotaan paljon luottamuksellisia asioita.
(-) Minusta ollaan sanottu, että olen hyvä kuuntelija.
( ) Moni ihminen luottaa minuun.
(-) En kauheasti puhu muista pahaa, koska olen vähän kaikkien kaveri.
(-) Tuen ihmisiä.
(-) Autan ja neuvon ihmisiä.
( ) Olen usein huolissani ystävistäni.
= 7

HILJAINEN/VETÄYTYVÄ
(-) "Hmm, nii..."
(-) Perussanasto: "Joo, hmm, en tiiä, ei, öö..."
( ) Olen yleensä aika vetäytyvä.
( ) En tykkää puhua isossa porukassa.
(-) Minusta ei välillä oikein saa mitään selkoa...
(-) En puhu ihmisille, jotka eivät minua kiinnosta.
(-) Saatan olla ehkä hiukan ujo välillä...
(-) Jännitän yleensä puhuessani tai kertoessani jotain asiaa.
= 6

VITTUUNTUNUT
(-) "Ei ***, missä mun röökit on?"
(-) Minulla on usein huono päivä.
(-) *** vielä rankemmin kuin eilen...
(-) Aamut ovat minulle hurjan vaikeita.
(-) En keksi mitään järkevää syytä aikaisille kouluaamuille.
(-) Olen hurjan negatiivinen.
(-) En nää yleensä asioissa hyviä puolia.
(-) En usko parempaan huomiseen.
(-----) Tää testiki pisti vituttamaan...
= 9

PAHIS
( ) "Mulle sä oot yhdentekevä..."
( ) Mitä teen, sen tekevät muut perässä.
(-) Minua ollaan sanottu tunteettomaksi.
(-) Maailma on kasvattanut minulle erittäin kovan kuoren.
(-) Olen ilkeä ihmisiä kohtaan, jotka ovat minua kohdelleet väärin.
( ) Olen ilkeä ihmisiä kohtaan, joita en edes tunne.
( ) En ole kamalan suvaitsevainen...
(-) Olen ehkä pikkuisen itsekäs.
= 4

MASENTUNUT/ALAKULOINEN
 
(-) "En jaksa enää ees huutaa..."
(-) Minulla on masennus, vaikkei sitä ole todettu.
( ) Minulla on lukihäiriö tai jokin muu.
(-) Olen usein surullinen.
(-) Kuuntelen surullista musiikkia.
(-) Menneisyydessäni on paljon ikäviä asioita.
(-) Joku on satuttanut minua todella pahasti.
(-) Masennukseni johtuu asiasta, mistä en ole kaikille muille edes uskaltanut puhua.
= 8

POSITIIVINEN
(-) "Koitetaa piristyy, ei maailma tähä kaadu."
( ) Olen hurjan positiivinen.
(-) Ajattelen asioiden positiivisiä puolia.
( ) Muita ehkä jopa hiukan ärsyttää positiivisuus.
(-) Kun ystävältäni kysytään millainen olen, he sanovat että positiivinen.
( ) Vaikka maailma olisi väärinpäin, kaikki sodat käynnissä ja jotkin muut asiat pielessä, yrittäsin ajatella positiivisesti.
( ) Minusta negatiivisuus on yliarvostettua...
(-) Olen aina kamalan pahoillani asioista.
( ) Yritän ehkä peittää positiivisuudellani jotain...
= 4

TEESKENTELIJÄ/VIHATTU
(-) "Mikä teillä on mua vastaan?"
(-) Olen joskus valehdellut ystävälleni ja joudun kärsimään siitä vieläkin...
(-) Minusta puhutaan paljon pahaa.
(-) Minua saatetaan hiukan kiusata.
(-) Ihmiset katsovat minua usein ilkeästi.
(-) Olen silti itsekin ilkeä ja juonitteleva.
(-) Ihmiset luulevat etten ole herkkä, mutta minussa on oikeasti herkkä puoli.
(-) En välitä, jos joku vihaa minua/puhuu pahaa minusta
(-) Satuta mua, saat tuplana takaisin... Kosto elää.
= 9

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti